Κεντρική Διαχείριση – Το Μοντέρνο Σύστημα Management,
Ανεπτυγμένο Με Σύγχρονες Μεθόδους
Αξιοποιεί στο μέγιστο την σημερινή τεχνολογία! Είναι ταχύτατο, ασφαλές και λειτουργικό, με μικρές απαιτήσεις σε εξοπλισμό και εκμάθηση, εξασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη λειτουργία των σημείων πώλησης, αυτόματα και σε οποιεσδήποτε συνθήκες

Διαχείριση από ένα σημείο καταστημάτων, πολλαπλών εταιριών, αλυσίδων, αποθηκών, σημείων πώλησης κ.ά.

Κεντρική διαχείριση παραγγελιών προς τους προμηθευτές

Διακινήσεις ειδών ανά αποθήκη από αγορές, πωλήσεις, επιστροφές, καταστροφές, φύρες, απογραφές κ.ά.

Πλήθος συγκριτικών αναλύσεων, συνολικών ή αναλυτικών αναφορών και πληροφοριών

Δημιουργία τιμών-τιμοκαταλόγων ανά κατάστημα

Στατιστικά πωλήσεων ανά σημείο πώλησης

Στατιστικά κόστους τροφίμων-ποτών

Κεντρική ή ανά κατάστημα διαχείριση F&B

Συνδύασε το με FnB
Κεντρική Διαχείριση Καταστημάτων
Έχετε περισσότερα από 2 καταστήματα και θέλετε να τα διαχειρίζεστε άμεσα, αποτελεσματικά και με ακρίβεια; Η Sunsoft έχει τη λύση.
Η εφαρμογή Κεντρική Διαχείρισης του προγράμματος Αμβροσία δημιουργήθηκε με γνώμονα την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και εμπειρίας από τις δεκάδες εγκαταστάσεις καταστημάτων και αλυσίδων που έχουμε ολοκληρώσει. Με την Κεντρική Διαχείριση θα έχετε την ευκαιρία να υλοποιείτε όλες τις συναλλαγές που αφορούν την καθημερινή διαχείριση 2 και περισσότερων σημείων πώλησης, όπως επίσης θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε λεπτομερώς μέσω στατιστικών reports την πορεία τους.

Οφέλη:
- Απλότητα και ευκολία χειρισμού. Ταχύτατο, ασφαλές και λειτουργικό λογισμικό
- Ασφάλεια συναλλαγών και δεδομένων. Νέα μέθοδος άντλησης των στατιστικών στοιχείων
- Πρωτοποριακό σύστημα επικοινωνιών, δικτύωσης και ανταλλαγής δεδομένων