Ενώ η ξαφνική έξαρση της υγειονομικής κρίσης  δημιουργεί αμφιβολίες και φόβο στη Βιομηχανία Φιλοξενίας μετά τον Covid-19, το άριστο επίπεδο των υπηρεσιών σας γίνεται εξαιρετικά σημαντικό υπό τέτοιες απροσδόκητες συνθήκες.

Το κλειδί για την οικοδόμηση και την ανάκτηση της εμπιστοσύνης με τους ενδιαφερόμενους, τους υπαλλήλους και τους πελάτες σας είναι να είστε διαφανείς και να διατηρείτε τα κανάλια επικοινωνίας ανοιχτά. Ακολουθούν μερικές συμβουλές σχετικά με το τι πρέπει να σκεφτείτε όταν πρόκειται για τη στρατηγική επικοινωνίας σας.

Ενημερώστε τους πελάτες σας για το πώς χειρίζεστε την κρίση . Να είστε ξεκάθαροι για το τι κάνετε για να τους διατηρήσετε ασφαλείς. Αφήστε τους να γνωρίζουν τι να περιμένουν πριν φτάσουν για τη διαμονή τους και ποια μέτρα ασφαλείας εφαρμόζετε για να κάνουν τη διαμονή τους όσο το δυνατόν πιο ασφαλή και χωρίς μικρόβια.

Να είστε ευχάριστοι και να διατηρείτε την επικοινωνία σας αληθινή. Δείξτε προσοχή για όσους επλήγησαν από την κρίση και εξηγήστε τι κάνετε για να ελαχιστοποιήσετε τις συνέπειες, όχι μόνο για τους πελάτες σας, αλλά και για τα μέλη του προσωπικού σας, τους συνεργάτες και τα ενδιαφερόμενα μέρη. Μιλήστε για το τι κάνετε για να μειώσετε τις απολύσεις και να ελαχιστοποιήσετε την πτώση. Βεβαιωθείτε ότι δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε περισσότερο για την ευημερία των ανθρώπων και της κοινότητας παρά για να αποκομίσετε κέρδη.

Να είστε ειλικρινείς για το πώς η κρίση έχει επηρεάσει την επιχείρησή σας . Αυτό περιλαμβάνει τόσο το καλό όσο και το κακό. Να είστε ξεκάθαροι σχετικά με τις υπηρεσίες και τις εμπειρίες που εξακολουθείτε να προσφέρετε (και ποιες δεν είστε) για να βοηθήσετε στη διαχείριση των προσδοκιών εκ των προτέρων. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες σας δεν θα είναι έκπληκτοι όταν φτάσουν.

Βιομηχανία φιλοξενίας μετά το Covid-19: Πώς να επιβιώσετε!

Διαβεβαιώστε τους πελάτες σας ότι θα τους φροντίσετε. Δείξτε ότι μπορούν να εμπιστεύονται την επωνυμία σας και τον επαγγελματισμό του προσωπικού σας. Αφήστε τους να γνωρίζουν ότι η υγεία και η ασφάλειά τους είναι η πρώτη σας προτεραιότητα. Kάνετε ό, τι είναι δυνατόν για να τους προστατεύσετε.

Μείνετε πιστοί στις αξίες της του ξενοδοχείου σας . Διαβεβαιώστε τους ότι η φιλοξενία σας μετά τον Covid-19, παρά οποιεσδήποτε αλλαγές στις λειτουργίες σας, θα συνεχίσετε να τους παρέχετε την ίδια εμπειρία και την ίδια φροντίδα που έχουν γνωρίσει και αγαπήσει – ακόμη και αν συνοδεύονται από ορισμένες προσαρμογές.

Δώστε τους μια διέξοδο για να εκφράσουν ανησυχίες, παράπονα και να κάνουν ερωτήσεις. Ρυθμίστε μια ανοιχτή γραμμή ή ενημερώστε τους σε ποια κανάλια μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας για να λάβετε την ταχύτερη απόκριση και εκείνοι  την ταχύτερη απάντηση. Και φυσικά, βεβαιωθείτε ότι στο άλλο άκρο, η απόκριση είναι συμπαθητική, κατανοητή και εξυπηρετική.

Να είστε ενημερωμένοι και να προσφέρετε ανέπαφους τρόπους συναλλαγών κατά την άφιξή τους. Συντονιστείτε με τις τελευταίες εξελίξεις και τους κυβερνητικούς κανονισμούς και διατηρήστε τις επικοινωνίες σας έγκαιρες και σχετικές. Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε μια πλατφόρμα ή σημείο πληροφόρησης στον ιστότοπό σας και στα κοινωνικά δίκτυα για να μοιραστείτε ενημερώσεις και συνδέσμους προς πηγές πληροφοριών.

Η βιομηχανία φιλοξενίας μετά τον Covid-19 έχει αποκτήσει νέες διαδικασίες και συστήματα και οι επισκέπτες σας πρέπει να πειστούν για την ασφαλή παραμονή τους!

Ράνια Μπατή, Υπεύθυνη Marketing