Πάλι θα σας πω μια ιστορία γιατί πιστεύω ότι αξέχαστες εμπειρίες μπορείς να προσφέρεις μόνο όταν μοιράζεσαι τις βιωματικές σου εμπειρίες!

«Ήταν απόγευμα προς βράδυ, μόλις είχα τελειώσει από ένα εξαντλητικό 12ωρο δουλειάς και ήθελα να χαλαρώσω απολαμβάνοντας μερικές γουλιές εξαιρετικού καφέ. Σκέφτηκα λοιπόν, να περάσω από ένα καφέ στη γειτονιά μου, πριν πάω σπίτι. Όταν ο barista με ρώτησε πως ήταν η μέρα μου, δεν κρατήθηκα και του απάντησα. ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΗ. Θα ήθελα να χαλαρώσω και να πατήσω το μαγικό κουμπί της ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗΣ.

Πήρα τον καφέ μου, άνοιξα το tablet μου, χάζεψα φωτογραφίες, μηνύματα, ενημερώσεις και ξαφνικά μία σοκολατόπιτα εμφανίστηκε στο τραπέζι μου, με το εξής μνμ, γραμμένο με σιρόπι σοκολάτας «Ράνια, Επανεκκίνηση».

Καταπληκτικό; ΝΑΙ!

Είναι αυτή μία εξαιρετική διάσταση της τέλειας εξυπηρέτησης ενός πελάτη; Είναι!

5 χρόνια μέχρι σήμερα το θυμάμαι ακόμα και σίγουρα για πάντα.

Πως μπορεί λοιπόν ένας χώρος εστίασης να προσφέρει ακαταμάχητο customer service; Εύκολα, αν εστιάσει στη λέξη ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ!

Υπάρχουν 2 λέξεις στην ψυχολογία, οι οποίες θεωρούνται λέξεις-κλειδιά της απόλυτης ικανοποίησης.

Είναι οι λέξεις ΕΚΠΛΗΞΗ & ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ.

Οι εκπλήξεις δημιουργούν δυνατά συναισθήματα στους ανθρώπους και τις εταιρίες. Οι εκπλήξεις αποσπούν την προσοχή μας, βοηθούν στην απαλλαγή από αρνητικές σκέψεις, γιατί εστιάζουμε στο παρόν και αλλάζουμε την αντίληψή μας για το πως βλέπουμε τα πράγματα.

Οι ειδικοί λένε ότι μία ευχάριστη έκπληξη διεγείρει έντονα τις ορμόνες της ευτυχίας και προκαλεί ικανοποίηση, ευχαρίστηση και ευφορία.

Στο επίπεδο του business, αυτό μεταφράζεται με αναγνωρισιμότητα,  ενίσχυση της καλής φήμης, αύξηση πωλήσεων και το πιο σημαντικό ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ.

Όταν προσφέρετε το απροσδόκητο, αυτό που δεν περιμένει ο άλλος να λάβει, υπερδιπλασιάζονται οι πιθανότητες να ξαναέρθει στο μαγαζί σας!

Οι χώροι εστίασης που δημιουργούν ευτυχισμένες στιγμές και εμπειρίες έκπληξης και ευχαρίστησης θα βλέπουν τους πελάτες τους να έρχονται ξανά και ξανά.

Γιατί;

Η Νο 1 ορμόνη που εκκρίνεται σε κατάσταση ευχαρίστησης, η ντοπαμίνη, «πλημμυρίζει» τον εγκέφαλο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και τον «ντοπάρει» να επιλέξει εκείνο που του πρόσφερε τη μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση.

Και μην Ξεχνάτε:

«Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν για λογικούς λόγους. Αγοράζουν για συναισθηματικούς λόγους» Zig Ziglar

Ράνια Μπατή

Branding-Marketing @Sunsoft