Η ενημέρωση για τις Νέες Τεχνολογικές Τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας για όσους δραστηριοποιούνται εκεί είναι απαραίτητη, επειδή η ίδια η βιομηχανία είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική. Αυτό σημαίνει ότι όσοι αποτυγχάνουν να προσαρμοστούν μπορούν γρήγορα να διαπιστώσουν, ότι μένουν πίσω από ξενοδοχειακές και ταξιδιωτικές εταιρείες που έχουν εφαρμόσει τις νέες προσεγγίσεις και ιδέες.

1. Τεχνολογία αναγνώρισης

Η τεχνολογία αναγνώρισης είναι μια από τις σημαντικότερες αναδυόμενες τεχνολογικές τάσεις γενικά, αλλά οι πιθανές χρήσεις της στη βιομηχανία φιλοξενίας είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες. Συγκεκριμένα, η βιομετρία χρησιμοποιείται για να εγκαινιάσει μια νέα εποχή χωρίς έλεγχο ταυτότητας και αυτό θα μπορούσε να ωφελήσει τις διαδικασίες ξενοδοχείων και τις αγορές των πελατών.

Για παράδειγμα, φανταστείτε εάν θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τεχνολογία δακτυλικών αποτυπωμάτων ή αναγνώρισης προσώπου στο ξενοδοχείο σας για ξεκλείδωμα δωματίων. Τώρα εξετάστε τις χρήσεις της ίδιας τεχνολογίας για σκοπούς check-in και check-out. Στο μέλλον, αυτή η τεχνολογία είναι επίσης πιθανό να επιτρέπει εντελώς απρόσκοπτες αγορές, με τον έλεγχο ταυτότητας πληρωμών με άγγιγμα.

Παράδειγμα: Αναγνώριση προσώπου Check-in στο Marriott China

2. Chatbots & Artificial Intelligence

Στη σύγχρονη εποχή, οι πελάτες αναμένουν να μπορούν να αλληλεπιδρούν με εταιρείες φιλοξενίας σε μια ποικιλία ψηφιακών καναλιών και να λαμβάνουν γρήγορες απαντήσεις. Φυσικά, το να έχεις το προσωπικό να παρακολουθεί όλα αυτά τα κανάλια και να παρέχει γρήγορες απαντήσεις μπορεί να είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο, που έρχονται τα chatbots και το AI.

Τα Chatbots είναι σε θέση να κατανοήσουν απλές ερωτήσεις και να παρέχουν απαντήσεις σχεδόν στιγμιαία, αφαιρώντας το βάρος από το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών και βελτιώνοντας την εμπειρία για τους πελάτες. Εν τω μεταξύ, οι χρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης επεκτείνονται και σε άλλους σημαντικούς τομείς για ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένης της ανάλυσης δεδομένων.

Παράδειγμα:  Hilton και IBM «Connie»

 

3. Internet of Things (IoT)

Μια άλλη τεχνολογική τάση στη διαχείριση της φιλοξενίας είναι το «Ίντερνετ των πραγμάτων», ή το IoT, που περιλαμβάνει την επέκταση της σύνδεσης στο Διαδίκτυο με καθημερινά αντικείμενα, συσκευές και συσκευές. Αυτές οι συσκευές μπορούν στη συνέχεια να συλλέγουν δεδομένα και να επικοινωνούν ή να αλληλεπιδρούν μέσω του Διαδικτύου, μετατρέποντας προηγουμένως μη κατανοητές συσκευές σε «έξυπνες» συσκευές, οι οποίες είναι συχνά ημι ή πλήρως αυτόνομες.

Ένα παράδειγμα αυτού που χρησιμοποιείται ήδη στον τομέα της φιλοξενίας είναι οι θερμοστάτες με δυνατότητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο, οι οποίοι χρησιμοποιούνται για την αυτόματη προσαρμογή της θερμοκρασίας δωματίου κατά τις ώρες check-in και check-out, ή ως απόκριση στις μεταβολές της θερμοκρασίας που προκαλούνται από τον ήλιο ή από τα παράθυρα άνοιξε. Η ίδια ιδέα αναπτύσσεται επίσης για φωτισμό, βελτιώνοντας την ενεργειακή απόδοση, για παράδειγμα, μειώνοντας την ένταση του φωτός κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Παράδειγμα: Το Internet of Things έρχεται για το δίκτυο ξενοδοχείων

 

4. Big Data

Η συλλογή δεδομένων έχει αναπτυχθεί ραγδαία σε όλους σχεδόν τους κλάδους, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις επιχειρήσεις φιλοξενίας για την παροχή πιο εξατομικευμένων εμπειριών. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από ταξιδιωτικούς πράκτορες για να κάνει έξυπνες προτάσεις προορισμού, βάσει ηλικίας, φύλου, προϋπολογισμού, προηγούμενων τοποθεσιών που επισκέφτηκαν και ούτω καθεξής.

Μέσα στον ξενοδοχειακό κλάδο, τα μεγάλα δεδομένα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να εντοπίζουν τάσεις, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για σκοπούς διαχείρισης εσόδων. Αυτό επιτρέπει περισσότερες προσεγγίσεις βάσει δεδομένων για στρατηγικές τιμολόγησης και επιτρέπει στους ηγέτες των επιχειρήσεων να αποκτήσουν μια σαφέστερη κατανόηση της τρέχουσας επιχειρηματικής απόδοσης και των εξωτερικών επιρροών που επηρεάζουν αυτήν.

Παράδειγμα: Big Data και προγνωστική ανάλυση

5. Virtual Reality

Η εικονική πραγματικότητα υπήρξε μια από τις πιο συζητούμενες τεχνολογικές τάσεις των τελευταίων ετών και οι χρήσεις της στη βιομηχανία φιλοξενίας είναι σχεδόν ατελείωτες, λόγω της ικανότητάς της να τοποθετεί πελάτες σε εικονικές ρυθμίσεις. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί παντού από το στάδιο κράτησης του ταξιδιού του πελάτη, μέχρι τη διαμονή του ξενοδοχείου.

Όλο και περισσότερο, οι ιστότοποι ξενοδοχείων χρησιμοποιούν τεχνολογία απεικόνισης 360 μοιρών για να επιτρέπουν στους χρήστες εικονικής πραγματικότητας να βιώσουν αίθουσες στο ξενοδοχείο τους πριν κάνουν κράτηση. Αυτή η τεχνολογία μπορεί επίσης να επεκταθεί για να τους παρέχει μια εικονική εμπειρία από τοπικά αξιοθέατα, ενώ τα ακουστικά VR μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν σε ξενοδοχεία, για ψυχαγωγικούς σκοπούς.

Παράδειγμα: Η πρώτη εμπειρία αναζήτησης και κράτησης ταξιδιού εικονικής πραγματικότητας στον κόσμο

 

6. Augmented Reality

Τέλος, η επαυξημένη πραγματικότητα εξερράγη – Augmented Reality με παρόμοιο τρόπο με την τεχνολογία VR, αλλά είναι ακόμη πιο προσιτή και συνήθως απαιτεί πρόσβαση σε smartphone και στο Διαδίκτυο. Σε αντίθεση με το VR, το οποίο τοποθετεί τους χρήστες σε ψηφιακό περιβάλλον, η επαυξημένη πραγματικότητα αφορά την ενίσχυση του πραγματικού περιβάλλοντος μέσω των επικαλύψεων πληροφοριών.

Και πάλι, αυτό προσφέρει απεριόριστο δυναμικό. Φανταστείτε εάν το ξενοδοχείο σας παρείχε χάρτες τοίχου συμβατούς με AR, όπου οι πελάτες μπορούν να κατευθύνουν το τηλέφωνό τους στον χάρτη και να μάθουν πληροφορίες σχετικά με συγκεκριμένες τοποθεσίες. Εναλλακτικά, τι γίνεται με μια εφαρμογή, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν κριτικές πελατών για τοπικά εστιατόρια κοιτάζοντας το κτίριο μέσω του τηλεφώνου τους;

Παράδειγμα: Επαυξημένη πραγματικότητα στη βιομηχανία φιλοξενίας

 

Για όσους εργάζονται στον κλάδο της φιλοξενίας, η ενημέρωση των τελευταίων τεχνολογικών τάσεων είναι ύψιστης σημασίας, όχι μόνο για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, αλλά και για τη βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών ταυτόχρονα. Εξερευνώντας τις τεχνολογικές τάσεις που περιγράφονται παραπάνω, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας παραμένει μπροστά..