Πόσες φορές αλήθεια δεν έχετε σκεφτεί «Τελικά ποιο πρόγραμμα παραγγελιοληψίας P.O.S System να επιλέξω;”

Έχετε 3-4 προσφορές στο αρχείο σας, έχετε δει σε παρουσιάσεις ορισμένα από τα προτεινόμενα προγράμματα P.O.S System και τώρα έφτασε η στιγμή της απόφασης. Και επειδή πρόκειται για μία επένδυση που αφορά όχι μόνο το κόστος αλλά κυρίως το customer service της επιχείρησής σας, θέλετε να είστε 100% σίγουροι για την επιλογή σας!

Υπάρχουν  2 βασικοί παράγοντες που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας αρχικά.

Τους ΠΕΛΑΤΕΣ και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ σας. Οι πελάτες σας πρέπει να είναι ενθουσιασμένοι από την εξυπηρέτηση και το προσωπικό σας να κάνει σωστά και γρήγορα τη δουλειά του.

Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, 3 είναι οι λέξεις κλειδιά στην επιλογή του σωστού προγράμματος παραγγελιοληψίας.

ΣΤΑΘΕΡΟ «ΕΞΥΠΝΟ» και ΓΡΗΓΟΡΟ

ΣΤΑΘΕΡΟ: Σκεφτείτε λοιπόν ότι το προσωπικό σας είναι τέλεια εκπαιδευμένο και συντονισμένο, υποδέχεται άμεσα τους πελάτες σας, ανταποκρίνεται αμέσως στο κάλεσμά τους, έχει απόλυτη εικόνα των τραπεζιών…και την ώρα που ο σερβιτόρος παίρνει την παραγγελία τους, το σύστημα πέφτει ή η οθόνη σβήνει ή «μπερδεύονται» τα είδη. Θα μου πείτε, γιατί δε μπορεί να συμβεί; Βεβαίως και μπορεί και δικαιολογημένα αν είναι 1 φορά το χρόνο. Αν όμως αυτό επαναλαμβάνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι πρόβλημα. Σοβαρό! Χάνετε χρόνο και χρήμα. Έχετε δυσαρεστημένους πελάτες. Και δεν το θέλετε. Για κανένα λόγο!

«ΕΞΥΠΝΟ» ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ: Σκεφτείτε το χρόνο που χρειάζεται να ανοίξει το σύστημα, να επιλέξετε τα είδη, επιπλέον αλλαγές που ζήτησε ο πελάτης σας, ίσως να ακυρώσετε αυτά που ζήτησε, να ολοκληρώσετε την παραγγελία του, να στείλετε την παραγγελία στο χώρο παρασκευής και να διαχειριστείτε το παραστατικό. Πόσος χρόνος πιστεύετε ότι χρειάζεται για όλα αυτά. Κανονικά, όχι περισσότερο από 10’’

Ο πελάτης δε θέλει να περιμένει. Δυσανασχετεί. Θέλει γρήγορα, σχεδόν αυτόματα, να τελειώσει με την παραγγελία του. Αλλά και εσείς, θέλετε να προχωρήσετε στην επόμενη παραγγελία.

Επιπλέον:

ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ: Είναι γνωστό ότι το προσωπικό σε μία επιχείρηση εστίασης ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, αν λάβουμε υπ’όψιν και την εποχικότητα του κλάδου. Επομένως, θέλετε κάθε φορά, τα νέα άτομα, πολύ γρήγορα να μαθαίνουν το πρόγραμμα που πρόκειται να χειριστούν. Μην παραλείψετε να το δουλέψετε πριν το αγοράσετε. Να εξασφαλίσετε ότι είναι φιλικό και ευέλικτο στη χρήση του.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Εδώ είναι το σημείο κλειδί για την απόφασή σας. Φροντίστε να διαβάσετε τα συμβόλαια υποστήριξης, να διευκρινίσετε ακριβώς τι περιλαμβάνουν, να δείτε εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή συγκεκριμένες ανάγκες. Ζητήστε να γνωρίσετε τους ανθρώπους της Υποστήριξης. Εάν δείτε ένα οργανωμένο τμήμα, με επαγγελματίες που γνωρίζουν το business και τη ροή της δουλειάς, εμπιστευτείτε τους! Η εμπειρία των ανθρώπων που έχουν διαχειριστεί δεκάδες επιχειρήσεις σαν τη δική σας, είναι αναντικατάστατη. Και πιστέψτε με δεν υπάρχει επιχείρηση που δεν έχει χρειαστεί on the job και after sales service.

ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ: Αν και το άφησα για το τέλος, φροντίστε από την αρχή να γνωρίζετε τους πελάτες των  εταιριών που σας ενδιαφέρουν να διερευνήσετε. Οι πελάτες μιας επιχείρησης είναι όπως ακριβώς οι συστατικές επιστολές για έναν επαγγελματία. Είναι η απόδειξη της ύπαρξης και της  επιτυχίας της. Ζητήστε ακόμη και να επικοινωνήσετε προσωπικά μαζί τους για να σιγουρευτείτε για του λόγου το αληθές!

Με μέσο όρο λειτουργίας 20 ωρών και συνεχή διαχείριση δεκάδων καθημερινών θεμάτων, όπως παραγγελίες, πληρωμές, αποθέματα, τιμοκαταλόγους, ταμείο, βάρδιες, σερβιτόρους και τόσα άλλα, χρειάζεστε ένα σίγουρο, δυνατό και αξιόπιστο ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑΣ P.O.S System. Μην ρισκάρετε τίποτα λιγότερο.

——————————————————————–

Ράνια Μπατή

Branding & Marketing – Sunsoft Ltd