Είναι μια νέα χρονιά και μια εντελώς νέα δεκαετία. Ίσως αναρωτιέστε – Ποιες είναι οι βασικές τάσεις φιλοξενίας για το 2020; και Πώς μπορώ να εφαρμόσω ορισμένες από αυτές τις τάσεις στη δική μου επιχείρηση;

Ακολουθούν οι κορυφαίες 5 προβλέψεις της FAB Design για τάσεις μπαρ και εστιατορίων το 2020, για να σας βάλουν για τα καλά στο παιχνίδι..

1. Οι “Ευφυείς” καταναλωτές

2020/21 Bar & Restaurant Trends - Οι TOP 5 προβλέψεις της FAB Design

Λόγω της μεγαλύτερης επίγνωσης του αντίκτυπου που έχουν οι αποφάσεις αγοράς στον πλανήτη και τη δική μας υγεία, οι πελάτες γίνονται όλο και πιο συνειδητοί για το πού και τι θα καταναλώσουν.

Όσον αφορά τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, η κύρια τάση είναι η συνεχιζόμενη αύξηση σε όσους υιοθετούν δίαιτες με λιγότερα ζωικά προϊόντα, από vegan έως flexitarian.

Επίσης, βασικοί παράγοντες τείνουν να είναι: η μείωση των απορριμμάτων και των πλαστικών μίας χρήσης, η χρήση οικολογικών συσκευασιών και η προμήθεια ηθικών προϊόντων και συστατικών.

Οι προσεκτικοί καταναλωτές θα επιλέξουν να ευθυγραμμιστούν με μάρκες που έχουν οικολογικές αξίες και θα επιλέξουν να πάνε σε εστιατόρια που τις αντικατοπτρίζουν .

Το 2020 τα εστιατόρια θα επικεντρωθούν ακόμη περισσότερο στην κάλυψη πολλαπλών διατροφικών αναγκών και στην ανάπτυξη συναρπαστικών και καινοτόμων φυτικών επιλογών. Θα παρατηρήσουμε επίσης αύξηση, σε εστιατόρια και καφετέριες, επιλογές με βάση τα φυτά.

Αυτή η τάση θα αναδειχθεί στους εσωτερικούς χώρους της φιλοξενίας μέσω της μεγαλύτερης χρήσης φυσικών υλικών και υφασμάτων, πιο επαναπροσανατολισμένων αντικειμένων και ανακτημένων υλικών. Οι παλέτες χρωμάτων που εμπνέονται από τη φύση και το περιβάλλον θα υιοθετηθούν ευρέως και η τάση ενσωμάτωσης φυτών και πρασίνου θα συνεχιστεί επίσης.

Για να εφαρμόσετε αυτήν την τάση στην υπάρχουσα επιχείρησή σας, μπορείτε να ελέγξετε τα “οικολογικά διαπιστευτήρια” σας και να κάνετε αλλαγές όπου αυτό είναι εφικτό από την άποψη των συστατικών, της συσκευασίας και των διαδικασιών σας. Μπορείτε να βρείτε τρόπους για να αναπτύξετε το μενού σας με περισσότερες επιλογές για χορτοφάγους, φυτικά ή χαμηλά κρέατα και να βεβαιωθείτε ότι αυτά τα είδη είναι εξίσου συναρπαστικά και νόστιμα με το υπόλοιπο μενού. Το μάρκετινγκ σας έπειτα , θα μπορούσε να επικοινωνήσει τις οικολογικές σας αξίες με τους πελάτες σας και έτσι να μάθουν για τις προσπάθειές σας.

2. 2020 Colours

Η χρήση τολμηρού χρώματος στους εσωτερικούς χώρους φιλοξενίας είναι το 2020. Αναδύεται σε εξελιγμένες παλέτες και απροσδόκητους τρόπους, όπως μια πολυτονική παλέτα που χρησιμοποιεί διάφορες αποχρώσεις του ίδιου χρώματος.

Οι σκοτεινοί τόνοι θα κυριαρχήσουν φέτος και το πράσινο σε πολλές μορφές θα είναι η δημοφιλής επιλογή, όπως το Tranquil Dawn και το Neo-mint.

Η χρήση των χρωμάτων στους εσωτερικούς χώρους της φιλοξενίας έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια, που χρονολογείται από την εμφάνιση της χιλιετίας, ροζ που σηματοδοτεί την έναρξη της εποχής «εστιατόριο για το Instagram». Τα έντονα χρώματα προσφέρουν εντυπωσιακή προσωπικότητα, βοηθώντας τις μάρκες να ξεχωρίζουν.

Οι ήχοι που μετακινούνται στις πιο σκοτεινές σιωπηλές μορφές αντιπροσωπεύουν την τάση για τους ανθρώπους που αναζητούν ηρεμία και μεγαλύτερη σύνδεση με τη φύση και το περιβάλλον.

Το Tranquil Dawn, το χρώμα του Dulux του 2020 προορίζεται να “προσφέρει ένα αντίδοτο σε μια” ολοένα και πιο αποσυνδεδεμένη “σύγχρονη κοινωνία” και η επιλογή του Pantone – το Classic Blue επιλέχθηκε για να “φέρει μια αίσθηση γαλήνης και ηρεμίας στο ανθρώπινο πνεύμα, προσφέροντας καταφύγιο”.

Επομένως, σε αυτήν τη νέα δεκαετία, μην φοβάστε τη χρήση χρώματος στο χώρο σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι είναι στρατηγική και μελετημένη – αντιπροσωπεύοντας την ιστορία σας και συνάδει με την ταυτότητα και την ιδέα της επωνυμίας σας.

3. Το στυλ Casual Communal Dining

Τα κοινόχρηστα μενού για φαγητό, κοινή χρήση μενού και αίθουσες αγοράς θα συνεχίσουν να ευδοκιμούν και να εξελίσσονται το 2020, καθώς οι καταναλωτές επιθυμούν πιο εξατομικευμένες εμπειρίες με πολλές επιλογές.

Το απλό φαγητό όπου μπορείτε να επιμεληθείτε μια διαφορετική εμπειρία κάθε φορά που επισκέπτεστε θα είναι μια δημοφιλής επιλογή. Σε αυτές τις έννοιες οι επισκέπτες μπορούν να δοκιμάσουν πολλά φαγητά και γεύσεις και ο καθένας έχει την επιλογή να παραγγείλει μια διαφορετική κουζίνα. Αυτή η ιδέα λειτουργεί συνήθως με αιτιακό τρόπο υπηρεσίας «παραγγελίας και συλλογής στον πάγκο».

Με την άνοδο των επιλογών για φαγητό στο σπίτι, η έξοδος γίνεται όλο και περισσότερο μια επιλογή βασισμένη στην κοινωνική αλληλεπίδραση. Οι άνθρωποι θέλουν να βρίσκονται σε ένα πολυσύχναστο περιβάλλον και το κοινό τραπέζι και οι χώροι σε στυλ αίθουσας, ταιριάζουν σε αυτο το στυλ.

Για να εφαρμόσετε αυτή την τάση σε έναν υπάρχοντα χώρο, μπορείτε να σκεφτείτε τρόπους για να κάνετε την εμπειρία φαγητού σας πιο απλή υπόθεση και να συμπεριλάβετε ένα κοινόχρηστο τμήμα φαγητού στο μενού σας.

Οι ενημερώσεις στις ζώνες καθισμάτων και τα στυλ καθισμάτων μπορούν επίσης να συμβάλουν στην ενίσχυση της περιστασιακής αίσθησης ενός χώρου, για παράδειγμα, με περισσότερα ψηλά καθίσματα ή μεγάλους πάγκους και ακόμη και ενσωματώνοντας ένα, λίγα ή πολλά κοινόχρηστα τραπέζια, διαθέσιμα για περισσότερους πελάτες.

4. Οι Food Explorers

Καθώς οι πόλεις μας γίνονται ολοένα και πιο πολυπολιτισμικές, οι καταναλωτές προσπαθούν να επεκτείνουν τις εμπειρίες τους στην κουζίνα και είναι πιο ανοιχτοί, ενδιαφέρονται να δοκιμάσουν λιγότερο γνωστές τυπικές τροφές και πιάτα.

Το 2020 θα σημειωθεί αύξηση των μικροπεριφερειακών θεματικών εννοιών που ειδικεύονται σε τρόφιμα από μια συγκεκριμένη περιοχή μιας χώρας, καθώς και περισσότερα διαπολιτισμικά εστιατόρια όπου η συγχώνευση μεταξύ δύο πολιτιστικών κουζινών δημιουργεί ένα σημείο διαφοράς, π.χ. Περού-Κινέζικα ή Μεξικάνικα-Ταϊλανδέζικα .

Οι εσωτερικοί χώροι θα αντικατοπτρίζουν αυτές τις αξίες, σχεδιασμένες να λένε την ιστορία των τροφίμων και των πολιτισμών που τους έχουν εμπνεύσει, χρησιμοποιώντας αυθεντικά αντικείμενα και αντικείμενα που προέρχονται από αυτές τις χώρες και περιοχές, σε συνδυασμό με υλικά και χρωματικές παλέτες που αντανακλούν τις διάφορες περιοχές.

Αυτή η τάση μπορεί να φιλτραριστεί σε υπάρχουσες έννοιες λέγοντας περισσότερες ιστορίες για δημοφιλή πιάτα και τονίζοντας τα συστατικά και τα προϊόντα και τους πολιτισμούς που τους εμπνέουν.

5. Η Gen Z αποκτά περισσότερη επιρροή

Ο Gen Z, που γεννήθηκε μεταξύ 1996 και 2010, είναι ο νεότερος δημογραφικός σχηματισμός και ένας αυξανόμενος καταναλωτής εστιατορίων. Η κορυφαία κατανάλωση εστιατορίου τείνει να είναι κατά τη διάρκεια κάποιου στα τέλη της δεκαετίας του 20 και στις αρχές των ’30. Ενώ ο Gen Z μόλις μπαίνει σε αυτό το στάδιο, η επιρροή του θα αυξηθεί .

Άλλα σήματα της γενιάς Ζ που πρέπει να λάβουν υπόψη τα εστιατόρια είναι η προτίμηση της, για γρήγορες casual έννοιες και εθνοτικές γεύσεις, καθώς και η επιθυμία τους να είναι εξερευνητές γεύσεων. Επίσης, καθοδηγούνται περισσότερο από την ταχύτητα της επίσκεψης, την άνεση και το δωρεάν WiFi.

Επιπλέον, η αυξανόμενη επιρροή του Gen Z θα σημαίνει ότι τα εστιατόρια πρέπει να βεβαιωθούν ότι προσφέρουν περισσότερες εμπειρίες χωρίς χρονοτριβές και εύκολους τρόπους ψηφιακής παραγγελίας.

Η Z ενδιαφέρεται περισσότερο για την ιστορία του τρόπου με τον οποίο καλλιεργείται το φαγητό και πώς ένα εστιατόριο συνεργάζεται με βιώσιμους αγρότες ή παρέχει τρόπους στους πελάτες να αγοράσουν τα υπολείμματα τροφίμων στο τέλος της ημέρας για να περιορίσουν τη σπατάλη τροφίμων.

“Το κλειδί θα είναι η αυθεντικότητα. Μην νομίζετε ότι μπορείτε να εξαπατήσετε αυτήν τη γενιά. [Οι αξίες σας] πρέπει να είναι για μια πραγματική ανάπτυξη.”

Ντέιβιντ Πορταλατίνη , Σύμβουλος της VP και της βιομηχανίας τροφίμων, The NPD Group

Ενώ η επιρροή του Gen Z δεν έχει γίνει αισθητή πολύ στον κλάδο των εστιατορίων, τα εστιατόρια είναι ήδη σε κατάσταση για να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες αυτής της ψηφιακής γενιάς. Η εξισορρόπηση όλων των προτιμήσεων του Gen Z παράλληλα με την ανάγκη παροχής τεχνολογίας θα είναι μεταξύ των κορυφαίων προκλήσεων για εστιατόρια το 2020 και μετά.

” Όλοι θέλουν να ικανοποιήσουν την Gen Z και τους millennials και τους boomers και όλους τους ενδιάμεσους, αλλά οι τεχνολογικές εξελίξεις θα καθοδηγήσουν τον τρόπο με τον οποίο τα εστιατόρια κινούνται προκειμένου να συμβεί αυτό”