Η γραπτή σας επικοινωνία, είναι καθοριστικής σημασίας για την εικόνα και τη φήμη του ξενοδοχείου σας και όχι μόνο.

Τα μηνύματα που περνάτε και ο τρόπος μετάδοσής τους καθορίζουν την αντίδραση των παραληπτών σας.. Παρακάτω σας αναφέρουμε 5 συμβουλές για ένα επιτυχημένο sms/email marketing, ώστε να αυξήσετε το Customer Engagement / Conversion.

Όταν διευθύνετε ένα ξενοδοχείο, η ικανοποίηση των επισκεπτών σας, είναι ο πιο βασικός στόχος σας.

Η επικοινωνία μέσω sms ή email είναι ο καλύτερος τρόπος, για να αυξήσετε τη διάδραση με τους επισκέπτες σας. Το γραπτό μήνυμα είναι μια προτιμώμενη μέθοδος επικοινωνίας, για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας.

Μπορείτε να προσφέρετε στους επισκέπτες, αποκλειστικές προσφορές ή να κάνετε ενημερώσεις της τελευταίας στιγμής, όταν π.χ. το ξενοδοχείο σας παρέχει διαθέσιμα δωμάτια. Τα μηνύματα κειμένου θα αυξήσουν τα συνολικά έσοδα και θα συμβάλουν στη δημιουργία μιας καλύτερης εμπειρίας των επισκεπτών.

 

1. Δημιουργήστε αποκλειστικές προσφορές για επισκέπτες του ξενοδοχείου

Εάν χρησιμοποιείτε sms ή email marketing για να προσεγγίσετε επισκέπτες του ξενοδοχείου, δημιουργήστε προσφορές που είναι αποκλειστικές σε εκείνους που έχουν εγγραφεί για να λαμβάνουν μηνύματα, από το ξενοδοχείο σας. Σκεφτείτε ότι ένας επισκέπτης που διαμένει ήδη στο ξενοδοχείο σας μπορεί να του αρέσει πολύ όταν θα λάβει μια ενημέρωση, αναβάθμιση με έκπτωση. Όταν χρησιμοποιείτε τις σωστές τεχνολογικές εφαρμογές στο ξενοδοχείο σας, μπορείτε να προσεγγίσετε τους κατάλληλους επισκέπτες άμεσα και αποτελεσματικά.

2. Eπιβεβαιώστε τις κρατήσεις μέσω sms / email marketing στρατηγική

Όταν ένας επισκέπτης  κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο σας, ένα άμεσο μήνυμα έρχεται για επιβεβαίωση της κράτησής του, όπου θα τον κάνει να αισθάνεται σίγουρος για την κρατήση του. Μπορείτε επίσης να στείλετε ένα μήνυμα την προηγούμενη ημέρα πριν φτάσει ο επισκέπτης σας, ρωτώντας πότε θα φτάσει, ώστε να είστε έτοιμοι να προσφέρετε δωρεάν υπηρεσίες. Επιπλέον, εάν ένας επισκέπτης κάνει κράτηση στο εστιατόριο ή το σπα σας, ένα άμεσο μήνυμα θα τον ενημερώσει ότι λάβατε το αίτημα του. Μπορείτε ακόμη και να στείλετε ένα κείμενο υπενθύμισης για να ενημερώσετε τον επισκέπτη σας ότι πλησιάζει η ημερομηνία της κράτησής του.

 

3. Μοιραστείτε εκδηλώσεις που οργανώνετε στο ξενοδοχείο σας ή στην ευρύτερη περιοχή

Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου, μπορεί να θέλουν να μάθουν για εκδηλώσεις που πραγματοποιείτε στο ξενοδοχείο σας ή για δραστηριότητες ψυχαγωγίας που οργανώνετε. Όταν έχετε προγραμματίσει εκδηλώσεις, μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα για να ενημερώσετε τους επισκέπτες σας, για το τι συμβαίνει για την εβδομάδα. Εάν ανακαλύψετε κάτι διασκεδαστικό στην πόλη, μοιραστείτε την εκδήλωση με τους επισκέπτες σας, αν νομίζετε ότι θα ενδιαφέρονται.

4. Χρησιμοποιήστε sms/email marketing για παραγγελίες υπηρεσίας δωματίου

Όταν το ξενοδοχείο σας προσφέρει room service, σχεδιάστε μηνύματα για να επιτρέψετε στους επισκέπτες να παραγγείλουν φαγητό με ευκολία. Αυτό καθιστά την παραγγελία απλή και σας επιτρέπει να στείλετε ένα κείμενο επιβεβαίωσης για την παραγγελία. Μπορείτε να στείλετε ένα επιπλέον κείμενο όταν η παραγγελία είναι “στον δρόμο” για το δωμάτιο ή την αίθουσα. Μερικοί επισκέπτες αισθάνονται πιο άνετα να παραγγείλουν μέσω γραπτού μηνύματος, παρά μέσω τηλεφώνου. Αυτός είναι ένας βολικός τρόπος για την αναβάθμιση του συστήματος υπηρεσίας δωματίου σας.

5. Προκαλέστε τα σχόλια πελατών μέσω sms/email marketing

Για να συλλέξετε πολύτιμα σχόλια από τους επισκέπτες σας σας, μπορείτε να στείλετε μια έρευνα μέσω μηνυμάτων, για να διευκολύνετε τους επισκέπτες να παρέχουν πληροφορίες, σχετικά με τη διαμονή τους. Οι πελάτες που περιμένουν στο αεροδρόμιο μπορούν να συμπληρώσουν μια έρευνα εύκολα όταν λαμβάνουν ένα μήνυμα κειμένου. Εάν λάβετε χαμηλή βαθμολογία, αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί γρήγορα από τη διεύθυνση στο ξενοδοχείο σας και να αντιστραφεί το αρνητικό κλίμα. Εάν ο πελάτης ήταν πολύ ικανοποιημένος, μπορείτε να ζητήσετε από τον πελάτη να συμπληρώσει μια κριτική στο διαδίκτυο.

 

Με λίγα λόγια

Όταν διευθύνετε ένα ξενοδοχείο ή κατάλυμα, η εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του management. Όταν εφαρμόζετε γραπτή ενημέρωση και επικοινωνία (sms, email, branded app), δίνετε στους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας έναν αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας μαζί σας. Μπορείτε να προσφέρετε επίκαιρες προσφορές, να προσφέρετε αναβαθμίσεις δωματίων και να διαμοιράζετε πληροφορίες μέσω ενός γρήγορου μηνύματος. Θα είστε σε θέση μέσα απο τις 5 Συμβουλές για επιτυχημένο sms/email marketing , να δημιουργήσετε μια σχέση, που θα βελτιώσει την ικανοποίηση και τη διατήρηση των επισκεπτών σας .

Μπορείτε επίσης να δείτε περισσότερες συμβουλές και εδώ

Πηγή: www.stayntouch.com

Ράνια Μπατή, Υπεύθυνη Marketing