Πολιτική Ποιότητας
Εγχειρίδιο Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
Πολιτική Ποιότητας
Εγχειρίδιο Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας
Στρατηγικός στόχος της εταιρείας SUNSOFT Ε.Π.Ε. είναι η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών της μέσω της παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου ποιότητας.
Δέσμευση της εταιρείας αποτελεί η εστίαση στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών της, η απόλυτη κάλυψη των εκάστοτε συμφωνιών και η τήρηση όλων των σχετικών με τα προϊόντα νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων.
Για την επίτευξη των παραπάνω η Διοίκηση της εταιρείας SUNSOFT Ε.Π.Ε. έχει εξασφαλίσει:
- Την εγκατάσταση και τη συστηματική εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνου με τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015, για όλους τους τομείς δραστηριοποίησης της εταιρείας,
- Τους απαιτούμενους πόρους για την διαχείριση Ποιότητας, συμπεριλαμβανομένου του καταρτισμένου, έμπειρου και συνεχώς εκπαιδευόμενου ανθρώπινου δυναμικού,
- Την καθιέρωση στόχων ποιότητας η επίτευξη των οποίων ανασκοπείται και αξιολογείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, με σκοπό τη διαρκή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης και των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η Διοίκηση της εταιρείας παροτρύνει όλους τους εργαζόμενους, όχι μόνο να εφαρμόζουν συστηματικά το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, αλλά και να συμμετέχουν ενεργά στη συνεχή βελτίωσή του, βασιζόμενη στην αρχή ότι ο κάθε εργαζόμενος που βρίσκεται κοντά σε οποιοδήποτε πρόβλημα είναι ο καθ’ ύλην αρμόδιος για να κάνει μία πρόταση για βελτίωση.
Βασικοί στόχοι του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας είναι:
- Η παραγωγή των προϊόντων και παροχή υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της.
- Η ικανοποίηση όλων των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων που άπτονται των δραστηριοτήτων της εταιρείας.
- Η συνεχής βελτίωση της λειτουργίας του συστήματος ποιότητας που εφαρμόζεται από την εταιρεία, με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών της αλλά και όλων των ενδιαφερόμενων μερών.
- Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων για την αποτελεσματική λειτουργία του συστήματος.
- Η αξιολόγηση απειλών και ευκαιριών βελτίωσης
- Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων του πελάτη.
- Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των προμηθευτών.
- Η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού.
- Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.
- Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισης τους ή και την συνεχή αναζήτηση ευκαιριών βελτίωσης σε όλους τους τομείς της επιχείρησης.
Μάχης Αναλάτου 103, Ν. Κόσμος 117 45 Τηλ: 210-9317811 Fax: 210-9321603