1. Αναγνώριση προσώπου.

Αυτοματοποιημένες διαδικασίες μέσω ρομποτικής (RPA) Φωνητική βοηθός.

Καθώς η τεχνολογία γίνεται ο ακρογωνιαίος λίθος στον τρόπο που δραστηριοποιούμαστε και αποτελεί βασικό οδηγό για την εμπειρία των επισκεπτών, όλοι έχουμε ακούσει σχετικά με τους παραπάνω τεχνολογικούς όρους. Καταλαβαίνουμε όμως πραγματικά τι εννοούμε και θέτουμε τις σωστές ερωτήσεις εάν όχι;

Ποιες είναι οι ηθικές συνέπειες του λογισμικού αναγνώρισης προσώπου;

Πώς διασφαλίζουμε ότι εξακολουθούμε να έχουμε αυτή την “προσωπική επαφή” όταν εφαρμόζουμε το RPA;

Οι επισκέπτες θέλουν να έχουν έναν ψηφιακό βοηθό φωνής στα δωμάτιά τους;

Και ίσως το πιο σημαντικό, τι αποτελεί πραγματική καινοτομία στην εποχή της τεχνολογίας;

Αυτά τα ερωτήματα και περισσότερα θα διερευνηθούν σε βάθος κατά τη διάρκεια της τέταρτης ετήσιας HITEC Europe, η οποία διεξάγεται για δεύτερη συνεχή χρονιά στο Palau de Congressos στην εκπληκτική Μαγιόρκα της Ισπανίας στις 21-23 Απριλίου.

Η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου χρησιμοποιείται από ξενοδοχεία και εταιρείες φιλοξενίας για την εξομάλυνση της εμπειρίας των επισκεπτών, την αυτοματοποίηση της διαδικασίας check-in, την ενίσχυση της ασφάλειας και τη βελτίωση των τρεχουσών διαδικασιών.

Αυτός ο τύπος βιομετρικού εργαλείου μπορεί να αποτελέσει ανεκτίμητο πλεονέκτημα για τον κλάδο της φιλοξενίας. Αλλά μήπως ξεπερνά τα όρια παραβιάζοντας την ιδιωτικότητα των ανθρώπων που είναι εκεί για να βοηθήσουν;

Κατά τη διάρκεια της συνόδου HITEC  “Χαμογελάστε και κοιτάξτε την κάμερα!”, οι ειδικοί της βιομηχανίας θα συζητήσουν το ρόλο της αναγνώρισης προσώπου και της διαχείρισης ταυτότητας τόσο για τους φιλοξενούμενους όσο και για τους υπαλλήλους τους.

Καθώς το θέμα αυτό μπορεί να είναι πολύ αμφισβητήσιμο, θα συζητηθεί από ηθική άποψη.

Επίσης θα διερευνηθεί πως μπορεί να επηρεάζει τη μελλοντική αλληλεπίδραση των φιλοξενουμένων και τις ενέργειες clock-in / clock-out / ελέγχου πρόσβασης των υπαλλήλων.

Σίγουρα ο καθένας θα συμφωνούσε ότι ένα γρήγορο check-in υψηλής τεχνολογίας είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για κάθε διαμονή στο ξενοδοχείο.

Η τεχνολογία παίζει τώρα σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα της διαδικασίας check-in.

Πολλά ξενοδοχεία χρησιμοποιούν σήμερα ένα περίπτερο αυτοεξυπηρέτησης check-in ή μια κινητή εφαρμογή ως εναλλακτική λύση στη ρεσεψιόν.

Υπάρχει ο κίνδυνος ότι ενώ αυτές οι διαδικασίες εξοικονομούν χρόνο και μειώνουν τον χρόνο αναμονής στη ρεσεψιόν, μπορεί να “θυσιάσουν” ταυτόχρονα την εξυπηρέτηση πελατών. Αρκετοί πελάτες προτιμούν την “προσωπική επαφή” και “την εξυπηρέτηση με χαμόγελο”, ενώ άλλοι απλώς θέλουν να παρακάμψουν τη ρεσεψιόν και να πάνε κατευθείαν στα δωμάτιά τους.

2. Οι προσωπικοί βοηθοί φωνής εξελίσσονται και τελικά θα είναι πανταχού παρόντες.

Στην πραγματικότητα, αυτό είναι σήμερα ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα τεχνολογικά πεδία.

Το Siri της Apple και η Alexa του Amazon είναι τώρα οικιακά ονόματα και αναγνωρίζονται ως Madonna και Prince. Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν αυτούς τους βοηθούς φωνής για να διαχειριστούν τις ανέσεις του σπιτιού τους.

Επομένως έχει νόημα μόνο όταν τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν αυτές τις συσκευές για να κάνουν τους πελάτες τους να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους.

Στη σύνοδο HITEC στην ενότητα των φωνητικών υποβοηθούμενων τεχνολογιών, οι ειδικοί της βιομηχανίας θα αναλύσουν παραδείγματα αυξημένης λειτουργικής αποδοτικότητας και ακρίβειας.

Οι παραδοσιακές διαδικασίες χειροκίνητων ξενοδοχείων μπορούν να αυτοματοποιηθούν μέσω της γλώσσας του υπαλλήλου, επιτρέποντας ομαλές λειτουργίες καθώς και μειώσεις χρόνου και κόστους.

Τι γίνεται με την τεχνολογία για την ολοκληρωμένη διαχείριση δεδομένων; Όλοι αντιμετωπίζουμε  δεδομένα με διπλά προφίλ επισκεπτών που δυσκολεύουν το σύστημα διαχείρισης τους . Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα HITEC Europe περιλαμβάνει τη συζήτηση “από τα Προγράμματα Πιστότητας Πελατών σε Προφίλ Ενιαίου Χρήστη” για να σας διδάξει πώς να ενσωματώσετε τα δεδομένα των πελατών σας σε PMS, POS, RMS, CRS και CRM και να τα θέσετε στη διάθεση όλων των υπηρεσιών σας.

 

Προσφέρετε υπηρεσία δωματίου ή εστιατόριο στο ξενοδοχείο;

Ποιες είναι μερικές από τις ψηφιακές βασικές γνώσεις για τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών (F & B);  Για το back office, ελέγχονται τα πλεονεκτήματα των ψηφιακών μενού και των αποτελεσμάτων για την τροφική αλλεργία; Η τεχνολογία front office περιλαμβάνει συστήματα για κρατήσεις, διαχειριστές καναλιών, διανομή και προώθηση;

Π.χ εξετάζονται τα συστήματα διαχείρισης επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων αναγνώρισης πιστότητας;

H πραγματική καινοτομία είναι πολύ περισσότερο από τους όρους που προσδιορίζουν τις τεχνολογίες που μεταμορφώνουν τη βιομηχανία φιλοξενίας.

Το πιο σημαντικό είναι κάθε εταιρία να θέσει τον προβληματισμό σχετικά με το τι πραγματικό μετασχηματισμό χρειάζεται και πώς μπορεί να το επιτύχει σε κάθε τομέα της φιλοξενίας.

 

Πηγή: htrends.com