Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία µας έχει λύσει τα χέρια σε πολλούς τοµείς κάνοντας ευκολότερη την ζωή µας. Ο τοµέας της εστίασης δεν αποτελεί εξαίρεση. Το προγραµµα Αµβροσια της Sunsoft Hospitality έχει σχεδιαστεί για να κάνει την ζωή των επιχειρηματιών εύκολη και να τους εξοικονοµεί χρόνο και χρήµα. Φαντάσου να έχεις µια εφαρμογή και να µπορείς να πραγματοποιείς τις παρακάτω λειτουργίες:

  1. Μπορείς να έχεις αναλυτική παρακολούθηση των ταµείων σου ανά ηµέρα και ανά χρήστη. Με την διαχείριση ταµείου έχεις την δυνατότητα να οργανώσεις πολλαπλούς τιµοκαταλόγους ανά σηµείο, ανά πελάτη και ανά παραστατικό. Επίσης να δηµιουργήσεις εκπτώσεις, καθώς και να βλέπεις αναλυτικά τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης σου.
  2. Η διαχείριση τραπεζιών θα σε διευκολύνει στην οργάνωση των σερβιτόρων ανά τραπέζι και ανά αίθουσα. Θα έχεις την δυνατότητα να εκδόσεις άµεσα παραστατικά και να κάνεις γρήγορες συναλλαγές. Τέλος ο σερβιτόρος µπορεί εύκολα να διαχειρίζεται την ελάχιστη κατανάλωση ανά άτοµο στο τραπέζι.
  3. Οι λειτουργίες Delivery και Maps θα σου λύσουν τα χέρια. Με τη δυνατότητα αναγνώρισης κλήσεων, έκδοσης barcode, και διαχείρισης διανοµέων, αυτό το λογισµικό απλοποιεί τις λειτουργίες καθώς εξοικονοµείς χρόνο και χρήµα. Το λογισµικό προσφέρει επίσης εκτύπωση του χάρτη της παραγγελίας, ώστε ο πελάτης να µπορεί να παρακολουθεί που βρίσκεται η παραγγελία του.
  4. Η Ασύρµατη Παραγγελιοληψία σου δίνει την δυνατότητα της γρήγορης επικοινωνίας των παραγγελιών στα σηµεία παρασκευής, εύκολη διαχείριση του ταµείου µέσω Android TABLET, και πολλές άλλες προηγµένες δυνατότητες. Εξασφαλίζεις την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών σου και κερδίζεις την εµπιστοσύνη τους. Είναι ένα ευέλικτο και εύχρηστο εργαλείο που θα εξελίξει την επιχείρηση σου.
  5. Η διαχείριση του κόστους στην παραγωγή τροφίµου και ποτού αποτελούν βασικό στοιχείο για να πετύχει µια επιχείρηση. Το Food & Beverage Management αποτελεί το ιδανικό εργαλείο για τον έλεγχο των τροφίµων από την διαδικασία της παραγωγής µέχρι την κατανάλωση. Αυτό το εργαλείο θα σε βοηθήσει στην κοστολόγηση, τον έλεγχο και την βελτίωση της αποδοτικότητας.
  6. Η Κεντρική Διαχείριση Καταστηµάτων (αν είσαι επιχειρηµατίας µε πάνω από δύο καταστήµατα) σου δίνει τη δυνατότητα αποτελεσµατικής και γρήγορης διαχείρισης των προϊόντων και των πωλήσεών τους. Είναι ένα πρωτοποριακό σύστηµα επικοινωνίας και ανταλλαγής δεδοµένων, προσφέροντας ασφάλεια και αξιοπιστία. Συνοψίζοντας σου προσφέρει αποτελεσµατικότητα και πρωτοπορία, βοηθώντας να διαχειρίζεσαι τις επιχειρήσεις σου.
  7. Με το Web Reporting Tool µπορείς να παρακολουθήσεις τις επιδόσεις των καταστηµάτων σου από οποιαδήποτε συσκευή. Έχεις άµεση πρόσβαση σε αναφορές για τις πωλήσεις, τις εκπτώσεις, τους σερβιτόρους, τα best sellers, και πολλά άλλα.
  8. Το Kitchen Display System (KDS) µε τις αυτοµατοποιηµένες παραγγελίες ανά θέση λήψης, ελαχιστοποιεί τα λάθη και βελτιστοποιεί τη ροή της εργασίας. Με αποτέλεσµα οι κουζίνες να είναι πιο τακτοποιηµένες και αποτελεσµατικές. Οι παραγγελίες εµφανίζονται αυτόµατα σε µια οθόνη στην κουζίνα, βοηθώντας τη γρήγορη παρασκευή. Η εφαρµογή KDS απλοποιεί τη διαδικασία της παραγγελίας και αποτελεί ένα πολύτιµο εργαλείο.

Το πρόγραµµα Αµβροσία θα κάνει την επιχείρηση σου πιο ανταγωνιστική καθώς θα αυξήσει την παραγωγικότητα, αποδοτικότητα και τα κέρδη σου. Επένδυσε έξυπνα.

Αναβαθμίστε σήμερα την μηχανοργάνωση σας έχοντας τον πλήρη έλεγχο της παραγγελιοληψίας