Project: Εγακτάσταση προγράμματος Αμβροσία με σύστημα Ασύρματης Παραγγελιοληψίας, Διαχείριση Ταμείου και λειτουργία Delivery & Maps από την Sunsoft.  Wifi HotSpot από την B2Bwifi στο κατάστημα Coffee Lab στην Θεσσαλονίκη.

Ομάδα Υλοποίησης: Υφαντόπουλος Βασίλειος, Κοσσυβάκης Θεόφιλος, Γιώργος Χατζηιωαννίδης

Τοποθεσία: Αγίας Σοφίας 42 Θεσσαλονίκη.

Ιδιοκτήτης Καταστήματος: κ. Γεώργιος Αγγελόπουλος.

Τι μας ζητήθηκε:

Ο κ. Αγγελόπουλος στην συνάντηση μας, μας ενημέρωσε ότι θα ανοίξει το πρώτο Coffee Lab στην πόλη της Θεσσαλονίκης και το ζητούμενο είναι απρόσκοπτά με συνέπεια και ταχύτητα να εκτελούνται όλες οι λειτουργίες του σημείου πώλησης. H Coffe Lab (κεντρικά) ενημέρωσε τον κ. Αγγελόπουλο ότι έχει συμφωνία με την SunSoft για την μηχανοργάνωση των καταστημάτων της, οπότε ζήτησε να ενημερωθεί για την εφαρμογή και τις δυνατότητές της.

Μετά τη διερεύνηση των αναγκών του επιχειρηματία προτάθηκαν τα εξής:

Προτεινόμενα Υλικά:

  • 2 υπολογιστές: 1 υπολογιστής Pos για την παραγγελιοληψία και 1 υπολογιστής γραφείου με τα παρελκόμενα.
  • 2 θερμικοί εκτυπωτές: 1 εκτυπωτής για αποδείξεις και 1 εκτυπωτής για παραγγελίες.
  • 1 φορολογικός μηχανισμός
  • 1 Router για την δημιουργία ασφαλούς Δικτύου
  • 1 Access Point για την δημιουργία σωστού ασύρματου δικτύου
  • 1 Ικρίωμα (Rack) με τα παρελκόμενα του για την σωστή οργάνωση και τακτοποίηση του δικτύου του καταστήματος.
  • 1 τηλεφωνικό κέντρο MATRIX NAVAN CNX244: Δυνατότητα αναγνώρισης κλήσης με TAPI Driver στο πρόγραμμα Delivery & Maps στο Σύστημα Ασύρματης Παραγγελιοληψίας, συγκέντρωση στατιστικών στοιχείων από το τηλεφωνικό κέντρο (διάρκεια εισερχόμενων κλήσεων, ποσότητα εισερχομένων κλήσεων), δυνατότητα σύνδεσης με πολλαπλά (πιθανά) σημεία πωλήσεις, ταχύτατη λειτουργεί αναγνώρισης κλήσης. Οργάνωση εσωτερικής επικοινωνίας καθώς και δυνατότητα ύπαρξης mobile εφαρμογής για δωρεάν επικοινωνία από κινητά τηλέφωνα.
  • 1 Barcode Scanner για την ταχύτητα στην παραλαβή παραγγελιών από τον Delivery.

Προτεινόμενα Software:

  • Πρόγραμμα Αμβροσία με εγκατεστημένα τα modules, Delivery & Maps με αυτόματη αναγνώριση καλούντος και λειτουργίες Back Office .
  • B2Bwifi HotSpot με Welcome Portal. Το Welcome Portal είναι μια επαγγελματική λύση που παρέχει λειτουργική επέκταση των υπαρχουσών δομών δικτύου. Αποτελεί λύση κατάλληλη για όλες τις ανάγκες WiFi, μικρές ή μεγάλες, που δίνει την δυνατότητα συγκέντρωσης καθημερινών στατιστικών και δημογραφικών στοιχείων στον ιδιοκτήτη του καταστήματος καταστήματος για το κοινό που έχει επισκεφτεί το κατάστημα του. Ακόμη προσφέρει και την συλλογή στοιχείων που μπορεί να χρησιμοποιηθούν (νόμιμα) για καμπάνιες marketing (email και Social Marketing).
  • TAPI Driver, για την επικοινωνία του τηλεφωνικού κέντρου με την Αμβροσία
  • Module Web Reporting Tool Ένας ευέλικτος τρόπος διαχείρισης των reports της επιχείρησής σας σε πραγματικό χρόνο από οπουδήποτε (μέσω Internet). Ο επιχειρηματίας έχει μια εικόνα του καταστήματος του σε πραγματικό χρόνο (real-time) χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία του στο κατάστημα ή ενημέρωση με e-mail μόνο στο τέλος της ημέρας.

Το έργο υλοποιήθηκε 2 φάσεις.

Η πρώτη φάση αφορούσε:

  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση του δικτύου: Τοποθέτηση Ικριώματος (Rack), τερματισμός καλωδίων, τοποθέτηση Δικτυακών συσκευών (Rooter, Switches, Access Point), σύνδεση δικτυακών συσκευών, παραμετροποίηση Τοπικού δικτύου.
  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση υπολογιστικών συστημάτων: Εγκατάσταση Υπολογιστών και εκτυπωτών στις τελικές θέσεις, Εγκατάσταση Λειτουργικών συστημάτων στους Υπολογιστές, Εγκατάσταση Εφαρμογών (Αμβροσία και Back Office), Εκπαίδευση προσωπικού (η κύρια εκπαίδευση έγινε στα κεντρικά γραφεία της Coffee Lab στην Αθήνα)
  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση Wifi HotSpot: Δημιουργία Λογαριασμού στην Πλατφόρμα www.b2bwifi.gr, παραμετροποίηση Λογαριασμού στην πλατφόρμα, παραμετροποίηση δικτυακής συσκευής.

Χρόνος υλοποίησης: 2 Ημέρες

Η Δεύτερη Φάση αφορούσε:

  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση Τηλεφωνικού κέντρου: Τοποθέτηση Τηλεφωνικού κέντρου στο Ικρίωμα (Rack), Παραμετροποίηση Τηλεφωνικού, κέντρου, Εγκατάσταση άδειας TAPI Driver, Παραμετροποίηση Τηλεφωνικού κέντρου για επικοινωνία με TAPI Driver με το πρόγραμμα Παραγγελιοληψίας Αμβροσία, Παραμετροποίηση Αυτόματης Αναγνώρισης και TAPI Driver στην στο Module του προγράμματος, Παραμετροποίηση τηλεφωνικού κέντρου για εσωτερική επικοινωνία, παραμετροποίηση εφαρμογών (Mobile App) για επικοινωνία από κινητές συσκευές
  • Εγκατάσταση και εκπαίδευση Web Reporting Tool: Παραμετροποίηση Υπολογιστή και δικτύου, εγκατάσταση web reporting Tool και εκπαίδευση.

Χρόνος υλοποίησης: 1 Ημέρα

Σκοπός

Η παραπάνω μηχανοργάνωση μπορεί να δώσει στον επιχειρηματία μια πραγματική εικόνα του καταστήματος, να του υποδείξει το που «πονάει», να ελέγξει καλύτερα την κίνηση των προϊόντων του – τι φεύγει εύκολα και τι όχι- το τι αλλαγές πρέπει να πραγματοποιήσει και που. Σχεδιασμός business oriented απόλυτα για την ορθή και αποτελεσματική λήψη απφάσεων!