[vc_row class=”hide” el_id=”hide”][vc_column][vc_column_text]Ζητήθηκε

 

 

Έγινε μελέτη πλήρους μηχανογράφησης του χώρου σε επίπεδο Κρατήσεων(PMS), F&B και Λογιστηρίου

Αναλυτικά η Batis Multiplex χρειαζόταν σταθερό και εύκολο σύστημα μηχανοργάνωσης το οποίο θα περιελάβανε τα εξής:

  • Σύστημα κρατήσεων και Διαχείρισης Χώρου Camping – Πελατών(PMS)
  • Σταθερό και γρήγορο σύστημα POS για τα σημεία πώλησης το οποίο θα έπρεπε να ήταν και εύκολο στη χρήση του.
  • Κάθε σημείο θα είχε την δική του αποθήκη η οποία θα ήταν ενημερωμένη μέσα από εσωτερικές διακινήσεις από την κεντρική αποθήκη,
  • Κεντρική αποθήκη στην οποία θα γινόντουσαν οι εισαγωγές εμπορευμάτων και θα διανέμονταν με κύκλωμα εσωτερικής διακίνησης στις αποθήκες των σημείων πώλησης
  • BackOffice στο οποίο θα ενημερώνονταν οι πωλήσεις από τα σημεία πώλησης και από το οποίο θα γινόταν και η εισαγωγή αλλά και ενημέρωση ειδών (προϊόντων και εμπορευμάτων) σε κάθε σημείο
  • Αναλώσεις προϊόντων ή Εμπορευμάτων με την βοήθεια συνταγών
  • Γενική λογιστική η οποία θα ενημερωνόταν απευθείας από το Backoffice χωρίς να χρειάζεται διπλή εισαγωγή παραστατικών.
  • Υποδομές Data Room για ολόκληρο τον χώρο
  • Ενημέρωση χωρίς καθυστερήσεις και των πιο απομακρυσμένων σημείων του χώρου
  • Λειτουργία Ασύρματου Δικτύου σε ολόκληρο τον χώρο τόσο για τους σερβιτόρους για την χρήση των PDA όσο και για τους πελάτες για την χρήση του Internet.
  • Διαχωρισμός των δικτύων επιχείρησης & πελατών για την διασφάλιση των δεδομένων της επιχείρησης
  • Διασφάλιση της προστασίας δεδομένων των πελατών όταν οι συσκευές τους θα είναι συνδεδεμένες στο ασύρματο δίκτυο

Οι λύσεις

Πρόγραμμα Παραγγελιοληψίας

Έγινε πλήρης εφαρμογή της Ολοκληρωμένης σουίτας Λύσεων της Sunsoft (ΑμβροσίαΑλέξανδρος PMSFood & Beverage ManagementΑσύρματη Παραγγελιοληψία)

  • Χρησιμοποιήθηκε το σύστημα κρατήσεων και διαχείρισης ξενοδοχείων «Αλέξανδρος Front Office»
  • “Αμβροσία” σε πλήρη έκδοση ώστε να έχουμε διαχείριση χώρων εστίαση και μπαρ Ασύρματη Παραγγελιοληψία
  • “BackOffice” σύστημα διαχείρισης και Ελέγχου Αποθηκών, Συνταγολογίου, Κόστους Τροφίμων – Ποτών και Αναλωσίμων “F&B Management”
  • “Γενικής Λογιστικής” Όλα τα παραπάνω σε ενιαία βάση δεδομένων
  • Δημιουργήθηκε ξεχωριστός χώρος 10m2 περίπου για την φιλοξενία των υποδομών πληροφορικής της επιχείρησης με σύστημα κλιματισμού για σταθερή θερμοκρασία του Data Room το οποίο δουλεύει ολόκληρο το 24ωρο.
  • Εγκαταστάθηκε οπτική ίνα που ενώνει το κάθε σημείο πώλησης με το Data Room για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε την ταχύτητα των δεδομένων
  • Εγκαταστάθηκε ασύρματο δίκτυο τελευταίας γενιάς για την λειτουργία των ασύρματων PDA των σερβιτόρων
  • Επιπλέον ξεχωριστό Ασύρματο Δίκτυο για την πρόσβαση των πελατών στο Internet με Isolation Mode και Hardware Firewall για την ασφάλεια των δεδομένων τους
  • Υπηρεσία Tech360 της Techone για να εξασφαλίσουμε την αδιάλειπτη λειτουργία όλων των συστημάτων χωρίς προβλήματα

Το όφελος

 

Με την λύση αυτή η επιχείρηση κατάφερε να αυτοματοποιηθεί πλήρως το κεντρικό σύστημα διαχείρισης με μεγάλη ταχύτητα, οι ενημερώσεις από τα σημεία πώλησης γίνονται σε πραγματικό χρόνο.

Η άμεση ενημέρωση του κεντρικού συστήματος μας δίνει την δυνατότητα να έχουμε ανά πάσα στιγμή άντληση στατιστικών δεδομένων τα οποία μας δείχνουν την πραγματική εικόνα της επιχείρησης εκείνη την στιγμή.

Οι συναλλαγές γίνονται χωρίς καθυστέρηση με τους πελάτες της επιχείρησης ενώ ταυτόχρονα υπάρχει ο πλήρης έλεγχος των παραγγελιών ενός σημείου πώλησης οι οποίες εκτελούνται χωρίς καθυστέρηση.

 Γενικός Διευθυντής, ο υπεύθυνος F&B και οι Managers των σημείων πώλησης της μονάδας μπορούν να αντλήσουν δεδομένα μέσα από τις εκτυπώσεις που υπάρχουν και έχουν δημιουργηθεί για αυτούς ώστε να έχουν την εικόνα που χρειάζονται για τα σημεία πώλησης που τους ενδιαφέρουν.

Η επιτυχία όλων των παραπάνω οφείλεται στην Ολοκληρωμένη σουίτα της Sunsoft αλλά και στην Υπηρεσία Tech360 Proactiveness της Techone η οποία εξασφαλίζει την αδιάλειπτη λειτουργία μιας μονάδας όλο το 24ωρο.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Με θέα που κόβει την ανάσα, ο πολυχώρος Batis Multiplex θα σας μαγέψει από την πρώτη στιγμή!

Ο αυτόνομος πολυχώρος “Batis Multiplex”, που βρίσκεται σε μια από τις ομορφότερες ακτές 4χλμ. δυτικά της Καβάλας, αποτελεί ένα από τα πιο δελεαστικά κίνητρα για να επισκεφτεί κανείς την περιοχή της Καβάλας. Εντυπωσιάζει με την αυτοτέλεια, τη λειτουργικότητα, τη σύγχρονη αισθητική αλλά και τη φυσική ομορφιά του.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][media alignment=”center” animation=”none” image=”2809″ width=”1000″][vc_empty_space][vc_column_text]

ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

Έγινε μελέτη πλήρους μηχανογράφησης του χώρου σε επίπεδο Κρατήσεων(PMS), F&B και Λογιστηρίου

Αναλυτικά η Batis Multiplex χρειαζόταν σταθερό και εύκολο σύστημα μηχανοργάνωσης το οποίο θα περιελάμβανε τα εξής:

  • Σύστημα κρατήσεων και Διαχείρισης Χώρου Camping – Πελατών(PMS)
  • Σταθερό και γρήγορο σύστημα POS για τα σημεία πώλησης το οποίο θα έπρεπε να ήταν και εύκολο στη χρήση του.
  • Κάθε σημείο θα είχε την δική του αποθήκη η οποία θα ήταν ενημερωμένη μέσα από εσωτερικές διακινήσεις από την κεντρική αποθήκη,
  • Κεντρική αποθήκη στην οποία θα γινόντουσαν οι εισαγωγές εμπορευμάτων και θα διανέμονταν με κύκλωμα εσωτερικής διακίνησης στις αποθήκες των σημείων πώλησης
  • BackOffice στο οποίο θα ενημερώνονταν οι πωλήσεις από τα σημεία πώλησης και από το οποίο θα γινόταν και η εισαγωγή αλλά και ενημέρωση ειδών (προϊόντων και εμπορευμάτων) σε κάθε σημείο
  • Αναλώσεις προϊόντων ή Εμπορευμάτων με την βοήθεια συνταγών
  • Γενική λογιστική η οποία θα ενημερωνόταν απευθείας από το Backoffice χωρίς να χρειάζεται διπλή εισαγωγή παραστατικών.
  • Υποδομές Data Room για ολόκληρο τον χώρο
  • Ενημέρωση χωρίς καθυστερήσεις και των πιο απομακρυσμένων σημείων του χώρου
  • Λειτουργία Ασύρματου Δικτύου σε ολόκληρο τον χώρο τόσο για τους σερβιτόρους για την χρήση των PDA όσο και για τους πελάτες για την χρήση του Internet.
  • Διαχωρισμός των δικτύων επιχείρησης & πελατών για την διασφάλιση των δεδομένων της επιχείρησης
  • Διασφάλιση της προστασίας δεδομένων των πελατών όταν οι συσκευές τους θα είναι συνδεδεμένες στο ασύρματο δίκτυο

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][media animation=”none” image=”2906″][vc_empty_space][vc_column_text]

ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Έγινε πλήρης εφαρμογή της Ολοκληρωμένης σουίτας Λύσεων της Sunsoft (Αμβροσία – Αλέξανδρος PMS – Food & Beverage Management – Ασύρματη Παραγγελιοληψία)

  • Χρησιμοποιήθηκε το σύστημα κρατήσεων και διαχείρισης ξενοδοχείων «Αλέξανδρος Front Office»
  • “Αμβροσία” σε πλήρη έκδοση ώστε να έχουμε διαχείριση χώρων εστίαση και μπαρ Ασύρματη Παραγγελιοληψία
  • “BackOffice” σύστημα διαχείρισης και Ελέγχου Αποθηκών, Συνταγολογίου, Κόστους Τροφίμων – Ποτών και Αναλωσίμων “F&B Management”
  • “Γενικής Λογιστικής” Όλα τα παραπάνω σε ενιαία βάση δεδομένων
  • Δημιουργήθηκε ξεχωριστός χώρος 10m2 περίπου για την φιλοξενία των υποδομών πληροφορικής της επιχείρησης με σύστημα κλιματισμού για σταθερή θερμοκρασία του Data Room το οποίο δουλεύει ολόκληρο το 24ωρο.
  • Εγκαταστάθηκε οπτική ίνα που ενώνει το κάθε σημείο πώλησης με το Data Room για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε την ταχύτητα των δεδομένων
  • Εγκαταστάθηκε ασύρματο δίκτυο τελευταίας γενιάς για την λειτουργία των ασύρματων PDA των σερβιτόρων
  • Επιπλέον ξεχωριστό Ασύρματο Δίκτυο για την πρόσβαση των πελατών στο Internet με Isolation Mode και Hardware Firewall για την ασφάλεια των δεδομένων τους
  • Υπηρεσία Tech360 της Techone για να εξασφαλίσουμε την αδιάλειπτη λειτουργία όλων των συστημάτων χωρίς προβλήματα

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][media image=”2438″][vc_empty_space][vc_column_text]

ΤΑ ΟΦΕΛΗ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Με την λύση αυτή η επιχείρηση κατάφερε να αυτοματοποιηθεί πλήρως το κεντρικό σύστημα διαχείρισης με μεγάλη ταχύτητα, οι ενημερώσεις από τα σημεία πώλησης γίνονται σε πραγματικό χρόνο.

⇒ Η άμεση ενημέρωση του κεντρικού συστήματος μας δίνει την δυνατότητα να έχουμε ανά πάσα στιγμή άντληση στατιστικών δεδομένων τα οποία μας δείχνουν την πραγματική εικόνα της επιχείρησης εκείνη την στιγμή.

Οι συναλλαγές γίνονται χωρίς καθυστέρηση με τους πελάτες της επιχείρησης ενώ ταυτόχρονα υπάρχει ο πλήρης έλεγχος των παραγγελιών ενός σημείου πώλησης οι οποίες εκτελούνται χωρίς καθυστέρηση.

 Γενικός Διευθυντής, ο υπεύθυνος F&B και οι Managers των σημείων πώλησης της μονάδας μπορούν να αντλήσουν δεδομένα μέσα από τις εκτυπώσεις που υπάρχουν και έχουν δημιουργηθεί για αυτούς ώστε να έχουν την εικόνα που χρειάζονται για τα σημεία πώλησης που τους ενδιαφέρουν.

Η επιτυχία όλων των παραπάνω οφείλεται στην Ολοκληρωμένη σουίτα της Sunsoft αλλά και στην Υπηρεσία Tech360 Proactiveness της Techone η οποία εξασφαλίζει την αδιάλειπτη λειτουργία μιας μονάδας όλο το 24ωρο.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]