Ο κόσμος των επιχειρήσεων είναι εγγενώς ανταγωνιστικός.

Κάθε βιομηχανία έχει επιχειρήσεις που προσπαθούν να φτάσουν στην κορυφή, πράγμα που σημαίνει ότι στόχος τους είναι να εντυπωσιάζουν τους καταναλωτές και να τους κάνουν ευτυχισμένους, μαθαίνοντας ταυτόχρονα τι θέλουν και βρίσκοντας τρόπους να κάνουν αυτά τα πράγματα να συμβαίνουν απρόσκοπτα.

Οι επιχειρήσεις που επενδύουν στην εκπλήρωση των προσδοκιών των καταναλωτών εμφανίζουν συνήθως αύξηση της αναγνωρισιμότητας και εμπιστοσύνης του brand, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση των εσόδων.

Αυτό το χαρακτηριστικό ισχύει ιδιαίτερα για τη βιομηχανία φιλοξενίας και τον ξενοδοχειακό κλάδο. Όταν οι επισκέπτες μένουν σε ένα ξενοδοχείο, ψάχνουν για ένα μέρος όπου αισθάνονται άνετα, ασφαλή και έχουν πρόσβαση στις ανέσεις που είναι συνηθισμένες στην καθημερινή τους ζωή. Τα ξενοδοχεία λοιπόν βρίσκονται σε έναν καθημερινό αγώνα για να το πετύχουν.

Η τεχνολογία είναι πλέον βασικός παράγοντας για να δοθεί σε ένα ξενοδοχείο πλεονέκτημα έναντι του άλλου, ειδικά με την αυξανόμενη δημοτικότητα της ψηφιακής προσέγγισης μεταξύ των ταξιδιωτών.

Με την εφαρμογή των σωστών εργαλείων, τα ξενοδοχεία μπορούν να εντυπωσιάσουν τους επισκέπτες, να εξορθολογίσουν τις εργασίες και να δημιουργήσουν περισσότερα έσοδα. Είναι κρίσιμο για τους ξενοδόχους να παραμείνουν ισχυροί και μέσω των με τεχνολογικών εξελίξεων, ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τις προσδοκίες των επισκεπτών τους.

Οι κινητές συσκευές είναι ο ευκολότερος και καλύτερος τρόπος προσέγγισης των επισκεπτών, αφού ο μέσος όρος κάθε επισκέπτη του ξενοδοχείου ελέγχει την κράτηση και το ταξίδι του συχνότατα. Οι σημερινοί ταξιδιώτες ενημερώνονται καθημερινά μέσω των κινητών τους για πληροφορίες και εύκολη πρόσβαση στον τόπο προορισμού τους. Η χρήση της κινητής τεχνολογίας επιτρέπει στους ξενοδόχους να «συναντήσουν» τους καλεσμένους τους πριν από την επίσκεψή τους.

Εδώ είναι πέντε τύποι τεχνολογίας που μπορούν να σας προσφέρουν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα:

1. Ένα application (εφαρμογή) με την επωνυμία σας
Οι εφαρμογές για κινητά αποτελούν την ιδανική λύση για την εμπλοκή των επισκεπτών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή τους, ειδικά όταν ενσωματώνονται στο υπάρχον πρόγραμμα αφοσίωσης των πελατών του ξενοδοχείου σας. Η τεχνολογία των εφαρμογών για κινητά μπορεί επίσης να είναι επωφελής για την επίγνωση της ικανοποίησης των πελατών και των προτιμήσεων των επισκεπτών, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της ποιότητας ή των τύπων των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μια εφαρμογή μπορεί να παρακολουθήσει τους πιο συνηθισμένους τύπους αιτημάτων επισκεπτών, μετρήσεις τραπεζιών και ποια στοιχεία μενού είναι τα πιο δημοφιλή και πόσο συχνά χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να επικοινωνούν με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Οι ομάδες διαχείρισης μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες ως πλαίσιο για τη λήψη καλύτερων επιχειρηματικών αποφάσεων και για την εξυπηρέτηση επισκεπτών στο επόμενο επίπεδο.

2. Mobile Check-In

Το check-in από το κινητό είναι ιδιαίτερα περιζήτητο από τους ταξιδιώτες που ταξιδεύουν συχνά. Το να προσφέρετε στους επισκέπτες σας τη δυνατότητα να παρακάμψουν τη ρεσεψιόν όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, αλλά επίσης απελευθερώνει προσωπικό, επιτρέποντάς τους να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο παρέχοντας εξατομικευμένες υπηρεσίες φιλοξενίας. Μια ακόμα ευκαιρία για αναβάθμιση και επικοινωνία πριν από την άφιξη και γενικά για εξαιρετικές εμπειρίες.

3. Ξεκλείδωμα από το κινητό

Ξενοδοχεία όπως το Hilton και το Marriott, έχουν ήδη εφαρμόσει μια μορφή εισόδου στο δωμάτιο χωρίς κλειδί και τείνει να γίνει η κορυφαία τεχνολογική τάση του ξενοδοχείου. Η εφαρμογή κινητής τεχνολογίας κλειδιού παρέχει στους επισκέπτες την ευκολία να μειώσει το χρόνο στη ρεσεψιόν και εμποδίζει τους επισκέπτες να χάσουν ή να ξεχάσουν το κλειδί του δωματίου τους. Η τεχνολογία ξεκλειδώματος μέσω κινητού εξοικονομεί επίσης χρήματα για τα έξοδα εκτύπωσης και αυξάνει την αποδοτικότητα, καθώς το προσωπικό δεν χρειάζεται να ξοδεύει χρόνο για εκτύπωσεις ή για αντικατάσταση χαμένων κλειδιών δωματίου.

Πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να χρησιμοποιήσουν τη τεχνολογία για να αποκτήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

4. Τάμπλετς εντός δωματίου

Τα τάμπλετς στο δωμάτιο παρέχουν στους επισκέπτες εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες για το ξενοδοχείο και τη δυνατότητα να τοποθετούν αιτήματα υπηρεσιών, να παραγγέλνουν υπηρεσία δωματίου, να ελέγχουν το περιβάλλον του δωματίου και να επικοινωνούν με το προσωπικό του ξενοδοχείου. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ευκαιριών πώλησης εξτρα υπηρεσιών του ξενοδοχείου καθώς και την προώθησή τους όπως επίσης και άλλων ειδικών προσφορών που στοχεύουν στις προτιμήσεις ενός επισκέπτη.

5. Δωμάτια ελεγχόμενα από φωνητική εντολή

Ένα άλλο δημοφιλές στοιχείο τεχνολογίας που ενσωματώνουν οι εταιρίες στο λογισμικό τους είναι η φωνή. Οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτήν την τεχνολογία για να ανάψουν τα φώτα, να ελέγξουν την τηλεόραση, να ρυθμίσουν τον θερμοστάτη και πολλά άλλα. Η «τεχνολογία φωνής» μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την υποβολή αιτημάτων των επισκεπτών, την πραγματοποίηση κρατήσεων και την παροχή πληροφοριών στους επισκέπτες σχετικά με την περιοχή. Ενώ η τεχνολογία φωνής μπορεί να μην είναι τόσο απαραίτητη όσο ορισμένες από τις διαθέσιμες τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας ή τόσο διαδεδομένη ακόμα παίζει ωστόσο σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της εμπειρίας φιλοξενίας.

Γενικότερα η επιτυχής εφαρμογή καινοτομιών και νέων τεχνολογιών είναι ένας εύκολος τρόπος για να διακρίνετε τον εαυτό σας από τους ανταγωνιστές σας και να ικανοποιήσετε τους σύγχρονους ταξιδιώτες. Η τεχνολογία της φιλοξενίας μπορεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες βιώνουν ένα ξενοδοχείο και οδηγούν σε επαναλαμβανόμενες επισκέψεις, θετικές κριτικές και παραπομπές από στόμα σε στόμα.

Φροντίστε επίσης ώστε το Ξενοδοχειακό σας πρόγραμμα να σας συνδέει με όλα τα “σημεία κλειδιά” του ξενοδοχείου σας και να σας αφήνει ελεύθερο να ασχοληθείτε με το πιο σημαντικό task κάθε στελέχους ή ιδιοκτήτη ξενοδοχείου που είναι το management!
Μάθεετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορείτε να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω τους ξενοδοχειακού προγράμματος Αλέξανδρος Front Office. Επικοινωνήστε με τους συμβούλους της Sunsoft (210 9317811) ή στείλετε την φόρμα επικοινωνίας για να προγραμματίσετε μια ΔΩΡΕΑΝ παρουσίασή του.