Ηλεκτρονική Τιμολόγηση μέσω Παρόχου

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση μέσω Παρόχου

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Χαρακτηριστικά νέων προδιαγραφών
ΦΗΜ Retail & Εστίαση

  • Παραστατικά λιανικής & χονδρικής (ΑΛΠ, ΑΠΥ, ΔΠΑ, Επιστροφές)

  • Εκτύπωση παραστατικών σε ενσωματωμένο εκτυπωτή

  • Αποθήκευση σε εσωτερική κάρτα μνήμης

  • Σύνδεση POS σε ERP & Νέο πρωτόκολλο επικοινωνίας

  • myData, eSend κτλ από λογισμικό της ΦΗΜ

  • Μόνο τύπου Β, χωρίς dll

ΥΠΑΗΕΣ

ΦΗΜΑΣ

Αξιοποιήστε την υπηρεσία!

Αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες αποστολής, λήψης, διαχείρισης και αρχειοθέτησης παραστατικών, εξασφαλίζοντας παράλληλα την έγκαιρη και ασφαλή μετάβασή σας στην εποχή των Ηλεκτρονικών Βιβλίων Α.Α.Δ.Ε.

FAQ

Ολοκληρώνετε μια φόρμα σε συνεργασία με τον λογιστή σας. Μετά την υποβολή της φόρμας, ξεκινάμε τη διαδικασία επεξεργασίας.

Ναι, είναι απαραίτητο να διαθέτετε πρόσβαση στο internet. Επιπλέον, είναι σημαντικό να έχετε backup σύνδεση 5G ή 4G ή από κάποιον εναλλακτικό πάροχο.

Η διαδικασία έγκρισης μπορεί να διαρκέσει από 4 έως 6 εργάσιμες ημέρες για να ενεργοποιηθεί μια επιχείρηση σε έναν πάροχο.

Τα πακέτα είναι ετήσια και ανανεώνονται με την υποβολή των σχετικών εγγράφων. Σε περίπτωση που εξαντληθούν πριν το πέρας του έτους, γίνεται ανανέωση του πακέτου ή επικοινωνούμε μαζί σας για την ανανέωση του επόμενου πακέτου.

Σε συνεννόηση με τη Sunsoft, αναλύουμε τα παραστατικά του προηγούμενου έτους και προσδιορίζουμε ποιο πακέτο σας ταιριάζει καλύτερα.