Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μίας επιχείρησης αναφέρεται στην εφαρμογή της τεχνολογίας στις υφιστάμενες λειτουργίες της. Η διαδικασία αυτή αλλάζει εντελώς τους τρόπους με τους οποίους το ξενοδοχείο ή το εστιατόριο σας λειτουργεί και παρέχει υπηρεσίες σε επισκέπτες και πελάτες αντίστοιχα. Πρόκειται για διάφορες προσεγγίσεις προς την επίτευξη ενός ψηφιακού μετασχηματισμού σε επίπεδο μηχανοργάνωσης. Και φυσικά, προκύπτει και μια σειρά από πλεονεκτήματα ανά περίπτωση.
Ποια είναι αυτά τα πλεονεκτήματα;
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να ανανεώσει την επιχείρησή σας, καθιστώντας την πιο παραγωγική και οικονομικά αποδοτική. Παράλληλα, θα κάνει το εστιατόριο ή το ξενοδοχείο σας να συμβαδίζει με τις τελευταίες τεχνολογικές τάσεις, εξυπηρετώντας ακόμα καλύτερα τους πελάτες σας. Να σημειωθεί, πως οι επιχειρήσεις που υιοθετούν νέες τεχνολογίες έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.
Παρακάτω ακολουθούν μερικά από τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού:
- Ευέλικτη προσβασιμότητα: Μέσω της τεχνολογίας και των σχετικών προγραμμάτων, δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες σας να κάνουν κρατήσεις online ή να παραγγέλνουν φαγητό μέσω της ιστοσελίδας σας (ή του app), κάνοντας έτσι πιο εύκολη πρόσβασή τους στην επιχείρησή σας.
- Αποτελεσματική διαχείριση εργασιών: Η χρήση προηγμένων λογισμικών σας δίνει τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησής σας. Μπορείτε είτε εσείς, είτε το προσωπικό της επιχείρησής σας να ελέγχετε κι να διευθετείτε πιο εύκολα και γρήγορα παραγγελίες, πληρωμές, αποθέματα, τιμοκαταλόγους, ταμείο, βάρδιες κ.ά. Ως εκ τούτου, η αυτοματοποίηση διαδικασιών μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα της εξυπηρέτησης και την ακρίβεια των υπηρεσιών της επιχείρησής σας.
- Εξοικομόμηση χρόνου & χρήματος: Η αποτελεσματικότερη διαχείριση του συνόλου των εργασιών στην επιχείρησή σας, όπως είναι λογικό επιφέρει μείωση κόστους, εφόσον μπορείτε να αξιολογείτε καλύτερα και να παίρνετε πιο ωφέλιμες αποφάσεις. Επιπλέον, είναι δεδομένο πως επειδή θα υπάρχει βελτιωμένη ροή εργασιών θα εξοικονομείτε χρόνο και θα δίνεται βαρύτητα όπου χρειάζεται.
- Περιβαλλοντική βιωσιμότητα: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χρήσης χαρτιού και άλλων πόρων (βλ. χάρτινο μενού, flyers, άλλα διαφημιστικά κ.α.). Αυτό είναι σίγουρα ένα σπουδαίο βήμα για να κάνετε την επιχείρησή σας πιο φιλική προς το περιβάλλον και να ενισχύσετε τις παγκόσμιες eco-friendly ενέργειες.
- Βελτίωση της εμπειρίας των πελατών: Τεχνολογικές διευκολύνσεις όπως η δυνατότητα online κρατήσεων και παραγγελιών συμβάλλει σημαντικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας. Και αυτό με τη σειρά του, διαμορφώνει μια πιο ολοκληρωμένη και ευχάριστη εμπειρία για τους πελάτες σας. Πάντα οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι περισότερο πιθανό να θελήσουν να επιστρέψουν ξανά και ξανά για να απολαύσουν τις υπηρεσίες και παροχές της επιχείρησή σας.
- Βελτίωση του μάρκετινγκ: Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων που αφορούν την επιχείρησή σας μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση των προτιμήσεων των πελατών σας και στην εξατομίκευση του μάρκετινγκ σας. Ένα εστιατόριο λ.χ. μπορεί να λαμβάνει πιο εύκολα μια ξεκάθαρη εικόνα για το πια πιάτα έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους καταναλωτές ανά ημέρα/μήνα/χρόνο.