Γιατί χρειάζεστε ένα σύστημα Διαχειριστή καναλιών κρατήσεων για το ξενοδοχείο σας; (Channel Management)
Η βάση της επιτυχίας για οποιοδήποτε ξενοδοχείο είναι να το βλέπουν παντού οι πελάτες του.
Σήμερα, οι ταξιδιώτες που χειρίζονται τα τεχνολογικά μέσα για τα ταξίδια τους αναζητούν και κάνουν κράτηση σε έναν συνεχώς διευρυνόμενο συνδυασμό άμεσων και έμμεσων καναλιών. Συμπεριλαμβανομένων μηχανών αναζήτησης, ιστότοπων brand.com και μεγάλων και μικρών διαδικτυακών ταξιδιωτικών
πρακτορείων (OTA). Για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας μπορούν να σας βρουν, θα πρέπει να δημιουργηθεί η στρατηγική μάρκετινγκ και διανομής, λαμβάνοντας υπόψη τις συμπεριφορές αναζήτησης και κράτησης των ταξιδιωτών.
Έτσι, μια σωστή στρατηγική μάρκετινγκ και διανομής ξενοδοχείων περιλαμβάνει έναν πολυποίκιλο συνδυασμό καναλιών στα οποία διατίθεται το ξενοδοχείο σας και φαίνονται οι διαθέσιμες ημερομηνίες τους . Αυτό είναι το κλειδί για να βρίσκεστε στο Διαδίκτυο και να κερδίσετε περισσότερες κρατήσεις από τους ψηφιακούς επισκέπτες σας.
Εάν είστε ξενοδόχος ή ιδιοκτήτης ακινήτου, είναι πιθανό να διανείμετε ήδη τα δωμάτια ή τους χώρους σας σε πολλά κανάλια, όπως OTA, μηχανές αναζήτησης και τον δικό σας ιστότοπο για μέγιστη προβολή και κρατήσεις.
Και ενώ η διανομή δωματίων σε πολλά κανάλια είναι ιδανική για επιχειρήσεις, η μη αυτόματη διαχείριση αυτών των κρατήσεων μπορεί να είναι αναποτελεσματική και απογοητευτική.
Ένας διευθυντής διαχείρισης αυτών των καναλιών του ξενοδοχείου σας μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση αυτού του προβλήματος. Ας μάθουμε τι είναι ο διαχειριστής καναλιών και πώς μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε το απόθεμά σας σε διάφορα κανάλια κρατήσεων.
Πώς λειτουργεί ένας «Διαχειριστής καναλιών κρατήσεων»
Φανταστείτε να κάνετε κράτηση σε ένα κανάλι και να μεταβείτε σε όλα τα άλλα κανάλια για να ενημερώσετε μη αυτόματα αναφορικά με τις διαθεσιμότητες και τις τιμές σας. Εάν διαχειρίζεστε τις κρατήσεις σας με αυτόν τον τρόπο, ίσως γνωρίζετε πόσο έγκαιρη και δαπανηρή μπορεί να είναι αυτή η διαδικασία.
Ένας διαχειριστής καναλιού ξενοδοχείων είναι ένα εργαλείο που ενημερώνει αυτόματα τη διαθεσιμότητα και τις τιμές των ξενοδοχείων σε πραγματικό χρόνο σε όλα τα συνδεδεμένα κανάλια κρατήσεων όποτε πραγματοποιείται μια κράτηση ή ένα δωμάτιο είναι κλειστό προς πώληση, βοηθώντας έτσι τους ξενοδόχους να αποφεύγουν τις κρατήσεις, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας λάθη.
Διαθέτει έναν ενιαίο πίνακα ελέγχου που σας επιτρέπει την άμεση πρόσβαση στις real time τιμές και τη διαθεσιμότητα σε διάφορα κανάλια κρατήσεων, βοηθώντας σας έτσι να επιταχύνετε τον τρόπο διαχείρισης των διαθέσιμων δωματίων σας.
Πώς μπορεί να σας βοηθήσει ένας «Διαχειριστής καναλιών κρατήσεων»
Έχουμε δει πώς ένας διαχειριστής καναλιών μπορεί να σας βοηθήσει στην απλοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης των διαθέσιμων δωματίων σας. Επιπλέον, ένας διαχειριστής καναλιών μπορεί να σας βοηθήσει με τους ακόλουθους τρόπους:
Ενισχύοντας τις online κρατήσεις και τα κέρδη σας
Ένας διαχειριστής καναλιών κρατήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε όλα τα συνδεδεμένα κανάλια κρατήσεων από ένα μέρος και ταυτόχρονα. Έτσι, σας τοποθετεί στην καλύτερη θέση για να επωφεληθείτε από όσα διαδικτυακά κανάλια κρατήσεων θέλετε, επιτρέποντάς σας έτσι να δημιουργήσετε ένα τεράστιο δίκτυο πωλήσεων. Επίσης ενημερώνει αυτόματα τα δωμάτια και τις τιμές σας, ώστε να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή το πλάνο των κρατήσεών σας και μπορείτε να δέχεστε κρατήσεις πιο γρήγορα.
Ελέγχοντας άμεσα τις κρατήσεις σας
Με τη βοήθεια ενός διαχειριστή καναλιών κρατήσεων έχετε πρόσβαση συγκεντρωτικά στα διαθέσιμα δωμάτιά σας ανά κανάλι αλλά και σε όλα τα κανάλια από ένα σημείο. Ο ενιαίος πίνακας ελέγχου οδηγεί σε ταχύτερη και απλούστερη διαχείριση των κρατήσεων με μειωμένο κίνδυνο υπεράριθμων κρατήσεων και σφαλμάτων. Αυτό συμβαίνει επειδή οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν κράτηση δωματίου μόνο όταν είναι πραγματικά διαθέσιμο, γεγονός που οδηγεί επίσης σε μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών.
Γνωρίζοντας τις ροές εσόδων σας
Ένας διαχειριστής καναλιών κρατήσεων σας επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε και να μετράτε τα κανάλια πωλήσεών σας. Έτσι, μπορείτε να δείτε από πού προέρχονται οι περισσότερες κρατήσεις σας, δηλαδή ποια κανάλια κρατήσεων έχουν την καλύτερη απόδοση. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αναλύσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ και διανομής σας. Με αυτές τις γνώσεις, μπορείτε να διαπραγματευτείτε
προμήθειες και να τερματίσετε συνεργασίες που δεν σας εξυπηρετούν, εξοικονομώντας χρήματα.